Toimitusehdot ja takuut

This Agreement was last modified on 27 May 2018.

 

Myyjänä Futurez.Fi sivustolla toimii Futurez Oy (2432636-3), tarkemmat yhteystietomme löydät sivun alaosiosta. 

Tilaaminen ja asiointi verkkokaupassamme

Sivustollamme tilaajan täytyy olla täysi-ikäinen tai toimia huoltajan myöntämällä luvalla. Verkkokauppamme toimittaa tuotteita sekä kotimaahan että kansainvälisesti.

Verkkokauppamme on auki vuorokauden ympäri, joten voit asioida silloin kun se sinulle parhaiten sopii. Tilaus on helposti tehtävissä ostoskorin kautta valiten sinulle sopivin maksutapa laajasta valikoimastamme. Mikäli tarvitset apua tai lisätietoa tilauksen toteuttamisessa, asiakaspalvelumme avustaa sinua mielellään (kts. Yhteydenotto-osio).

Verkkokaupan varastosaldoissa pyrimme mahdollisimman tiheään päivitysnopeuteen varastomme ja tavarantoimittajiemme toimittaman tiedon rajoissa. Huomioithan, että saldot eivät ole välttämättä reaaliaikaiset, tuotteen saatavuus on järjestelmän viiveestä johtuen voinut vaihtua hetkeä ennen tilaustasi.

Maksaminen

Tilauksesi maksamiseen löydät ostoskorista kattavasti vaihtoehtoja kuten eri pankkien verkkomaksut, korttimaksut, Paypal, Mobilepay sekä laskut ja erämaksut kuten Jousto, OP Lasku, Walley, ja muita vaihtoehtoja.

Maksaminen on aina turvallista, ja tapahtuu turvallisesti yhteistyökumppanimme Paytrail Oyj maksupalveluiden välityksellä.

Käytettävissä olevat maksutavat voivat vaihdella tilauksen sisältämistä tuotteista riippuen, asiakaskohtaisesti tai maksupalvelun tarjoajasta johtuvista syistä.

Mikäli tilauksesi peruuntuu tai sille kohdistuu hyvitystä syystä tai toisesta, tapahtuu hyvitys samaa kanavaa pitkin Paytrailin järjestelmien kautta sujuvasti sinulle.

Tilauksen seuranta ja oma tili

Luomasi tilauksen tiedot tallentuvat asiakastilillesi (voi edellyttää rekisteröitymistä) josta voit seurata sen edistymistä. Mikäli tarvitset lisätietoa tilauksesi kulusta tai tilaukseen on tarpeen tehdä muutoksia, ota yhteys asiakaspalveluumme.

Huomaathan että jos tilauksesi on tehty ennen rekisteröitymistä, sen seuranta ei välttämättä vielä kirjaudu asiakastilisi tietoihin.

Toimitus

Toimitamme tilauksia matkaan päivittäin, pääasialliset rahtikumppanimme ovat Matkahuolto, Posti sekä UPS. Tilanteesta riippuen myös muita rahtikumppaneita tai näiden alihankkijoita voidaan käyttää.

Tarjoamme yli 99€ tilauksille ilmaisen toimituksen, josta poikkeuksena erityisen suurikokoiset, hankalasti kuljetettavat tai särkyvät tuotteet joista esimerkkeinä valmiiksi kasatut vanne- ja rengassarjat tai hiilikuituiset konepeitot. Tällaisissa tuotteissa erillistä toimitusmaksua voidaan soveltaa tarpeen vaatiessa pakkauksen koosta, rahtitavasta ja toimitusosoitteesta riippuen.

Tuotteille ilmoitetut toimitusajat ovat arvioita, joihin voivat aina vaikuttaa tavarantoimittajien ongelmat tai muut meistä riippumattomat olosuhteet. Muutoksista pyrimme ilmoittamaan viiveettä, ensisijaisesti tilauksessa mainittuun sähköpostiosoitteeseen.

Tilauksen vastaanottaminen

Tarkistathan pakettisi saavuttua, että paketissa ei näy ulkoisia vaurioita. Jos näin olisi, ilmoita tästä viipymättä asiakaspalveluumme sekä mielellään kyseiselle rahtikumppanille (esim. Matkahuolto) asian sujuvan käsittelyn takaamiseksi. Ota vaurioista valokuvia talteen jos mahdollista.

Tarkista aina että vastaanottamasi tuotteet vastaavat tilaustasi, ja vertaa / koesovita tuotteet ennen niiden käyttöönottoa tai asennusta.

Peruuttaminen tai tuotteen vaihto

Tuliko tehtyä hutiostoksia väsyneenä, tai valittua väärä tuote?

Ei hätää, ota yhteyttä tällöin asiakaspalveluumme ja kerro tilanne sekä asiaan liittyvä tilausnumero sekä tuotteet niin katsotaan mitä voimme tehdä.

Tarvittaessa saat asiakaspalvelustamme Matkahuollon palautustunnuksen jolla osan palautus meille sujuu kätevästi.

HUOM: Emme voi vastaanottaa palautuksia, jotka on palautettu muuta reittiä – sillä ne eivät välttämättä löydä perille ja riskinä on pahimmillaan lähetyksen katoaminen. Pyydä aina tapauskohtainen palautustunnus tai -kortti asiakaspalvelustamme!

Normaaleilla varastotuotteilla on lain mukainen 14pv peruuttamisoikeus, huomaathan että tämä ei koske mm. tilauksesta koottuja tai yksilöllisesti mittojen mukaan toimitettuja tilaustuotteita. Nämä tuotteet tunnistat merkinnästä Tilaustuote.

Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä, myyntikuntoisia, ja sinetinkaltaisten pakkausten kuten esimerkiksi laakeripakettien muovikelmun on oltava ehjät. Tuotteissa ei saa olla käytön tai asennuksen jälkiä, likaa tai naarmuja.

Takuu

Ellei muuta ole erikseen mainittu, tuotteillamme on valmistajan takuuehtojen mukainen takuu. Normaali virhevastuu pätee luonnollisesti myös – otathan takuu tai virhevastuutapauksissa aina yhteyden asiakaspalveluumme jotta voimme yhdessä tarkistaa mistä tapauksessa on kyse ja miten voisimme parhaiten olla sinulle avuksi

Menu