Toimitamme kaikki alkuperäiset BMW osat osanumeroilla, kysy myynnistämme tarvitsemaasi.
Näytetään kaikki 11 tulosta
BMW B58 Gen1 sukupolven moottoriin tarvittavat tiivisteet, kun vaihdat turboahtimen. Esimerkiksi mallit M140i, M240i, 340i, 440i.
BMW B58 Gen1 sukupolven moottoriin tarvittavat tiivisteet, kun vaihdat turboahtimen. Esim. Mallit Z4 M40i, Supra GR, G-srj X5, X6, X7 sekä 640i ja 740i mallit.
Tällä sarjalla korjaat laadukkaalla alkuperäisosalla yhden BMW B58 Gen1 moottorin perisynneistä, eli vuotavan PCV huohottimen.
Alkuperäinen BMW sytytyspuola B38, B48 ja B58 sarjan moottoreihin.
Alkuperäinen BMW mutteri kardaaniakselin ja lukkoperän väliseen kiinnitykseen. Sisältää kiristettäessä aktivoituvan kierrelukitteen, ilmatiiviisti pakattu.
BMW paineanturi mm. 135i, 335i, ja muiden N54 moottorilla varustettujen mallien polttoainelinjaan.
BMW N54 3.0L moottoriin tarvittavat tiivisteet, kun vaihdat turboahtimet. Esim. 135I, 335i, ja muut N54 koneiset.
BMW alkuperäinen pumppu B58 TU-sukupolven moottoreista, suosittu päivitys Gen1 B58 moottoreille.
BMW vetoakselin öljytiiviste / stefa, BMW 215K tyypin perään jota käytössä mm. E-sarjan 1, 3, 5, 6 ja 7-sarjoissa. Sisältää lukkorenkaan.
BMW alkuperäinen pumppu B58 Gen1 moottoreista kuten M140i, M240i, M340i. Käytetty osa alle 60.000km kilometreillä. Suosittu päivitys esim. customoiduissa N55-moottoreissa.
Yleisesti alkuperäisputkistoissa käytetty sähköservo, joka ohjaa pakoputkiston läppiä. Tee-se-itse rakennelmaan tai rikkoutuneen moottorin tilalle.